Добре дошли в Хогуортс!Нека магията бъде с вас! |
|
| Магии и заклинания | |
| | Автор | Съобщение |
---|
проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:50 am | |
| Универсални:
Айкидок - заклинание, което кара дадено перо да греши нарочно, докато се пише с него; Акасис - след като е използвана Писум Сативум и е действие тази магия предотвратя силния и лош мирис на чесън като го превръща в приятна и сладък мирис на роза; Албо - прави сапунени мехури; Алкохоликус - магия за напиване; противодействие: Уналкохоликус; проявява се като кафеникав лъч, който удря противника право в главата; Анери - подлагат противника под обстрел с дузина моркова, които ако намерят начин се навират в ноздрите на човека, контразаклинанието е Олериус при което пък освен, че достадните моркови изчезват то и другия е подложен на обстрел само че с репички; Артане - магия шега. Сменя обувките на някои с такива като на палячо; Боф Икс Дезинг - използва се за: подсилване/освежаване на цветовете при дрехи, картини, книги. Насочваме магическата пръчка и почукваме два пъти върху дадения обект изричайки заклинанието; Браюс - магия шега. Разместа програмата на някой така, че той винаги да е закъснял за някой час или да е объркал мястото, на което ще се проведе той; Вармен - магията стопля напитка, която вече е изстинала (от немски; варм - топло); Гинтес - украсява елха. За целта обаче са нужни готови играчки и герлянди. Когато се насочи към тях те мигновенно се преместват към елхата и се нареждат по желание на мага; Грандеу - чупи стъклени предмети; Дайтен - магия - шега, която кара тоалетната да почне да бълва вода нагоре; Дезамфорис - магия шега, която кара тоалетна да засмуче, седещия върху нея; Дите Коме - магия - шега, която отдръпва стола на сядащ на него човек; Длескьо - изстрелва много малки стъклени топчета, от които боли много; Експелиармус - основна обезоръжаваща магия; Жезуин - очертава се кръг във въздуха, който играе ролята на силна лупа; Жинис - над жертвата започват да падат чупливи топки предназначени за окраса на елха. Магията се използва за шега; Заг - Зиг - благодарение на тази магия магьосник може да изстреля фойерверки и конфети с пръчката си; Инкер - изстрелва струйка мастило (от англ.; инк - мастило); Иръпшън - тази магия кара противника да се уригва толкова силно, че направо да му стане неудобно; Кийпахелп - магия, използвана от пазачите, така че ако тренират самостоятелно куофъла да лети винаги към обрачите, пазени от тях; Клеар Папи - използва се за: подновяване/освежаване на старо, протрито от времето мастило, размазано или зацапано с нещо; Клотес - залепя дрехите на жертвата, за тялото й; Конюктивитис - магия, караща очите на противника да сълзат и се пълнят с гурели; Коситус - появява се като светло кафяв лъч, който се слива с косата и я прави по - податлива на оформяне, сресване и др. Лесно заема причудливи форми; Легуминози - шушулки от боб или грах се разпръскват по пода, там където е насочена пръчката и се пукат, като бобчетата и грахчетата плъзват по пода и спъват и хлъзгат човека; Лекарете - магия - шега, която кара другия неусъзнано да прави смешни физиономии; Лисис - обстрелва жертвата с хартийки; Литеро - след като магьосникът изрече заклинанието пръчката му започва да пише всяка продиктувана от него дума, като изхвърля мастило по повърхността на пергамента (или към каквото е насочена) във формата на буквички с почерка на прилагащия магията; Лонгстен - спъва човек; Лумос - магия, която пали светлина на края на магическата пръчка; внимание: магията не се използва за осветяване на цели помещения, палене на силен огън или нещо подобно - пламъчето е единствено на върха на пръчката и служи най-вече за осветяване на пространството в непосредствена близост до заклинателя; продиводействие - Нокс; Маненгар - избелва предмети. Много полезна почистваща магия; Мантес - магия шега. Ръцете на жертвата се залепят за първото нещо, което пипнат. Вместо въпросното нещо да идва с тях и да може да се мърда, става точно обратното. Жертвата се залепя трайно и не може да мърда от мястото на което е застанала; Марвитукулус - започва да върти противника в кръг, докато не му се завие свят; Мимбъл - уимбъл - оплитане на езика; пречи на правилното произнасяне на магии за известно време; противодействие - Уимбъл - мимбъл (по пътя на логиката, контразаклинанието може да се използва от който и да е друг, освен от поразения); проявява се като червеникаво - розов лъч; Монголо - събира едни и същи предмети на дадено място в една купчинка; Монтагра - залепва неодушевени предмети един за друг, проявява се като розов лъч, увиващ се около предметите, които магъосникът залепя. (напр. залепване на счупена чаша и др.). Контразаклинание: Амонтагра. Насочи ме - пръчката започва да сочи север; Ойтен - магия - шега, която прави така, че колкото повече се чисти дадено място, толкова по - мръсно става то; Окулус репаро - заклинание, което поправя само счупени очила; извършва се чрез допир на магическата пръчка до очилата; Опаковай - ако не ви се занимава с дългото приготвяне на куфар или чанта, това е точната магия; подредеността на вещите зависи от уменията на магьосника; Орехас - магия за уголемяване на уши; Орхидеус - магия, при която от края на магическата пръчка излиза букет цветя; Очисти - за моментално почистване на по - дребни мръсотии; Пасталавистала - от пръчката излиза прашец, който кара всеки наблизо да кашля и киха; Персемус - магия, чрез която се поправят правописните грешки в дадено съчинение, есе и т.н. Върха на пръчката трябва да докосне сгрешената дума и след това да бъде изречено заклинанието. Секунда по - късно думата е поправена; Писум сативум - от пръчката изригва малко кълбо (колкото човешка длан) с кехлибареножълт цвят, което при сблъсък експлодира и напластява въздуха с острия мирис на чесън; Пластомагифон - предмета към който е насочена пръчката се увива с магипласт; Порпина - зашива и закърпя скъсани и стари дрехи; Прешерул - заклинанието се появява като тъмен лъч светлина, който след като се разбие в тялото на жертвата, под дрехите й започват да я полазват всякакви малки бубулечки. Това заклинание служи за разсейване на противника. Контра проклятие - Пермун; Протего - защитно заклинание, отблъсква противника назад и го обезоръжава; Ретено - магия - шега, чрез която нечии гащи биват свлечени надолу; Риктусемпра - гъделичкаща магия; Семпертум - магия за плюене на плужъци; Сремър - заклинание, чрез което изсушаваме мокри дрехи; Тоти Де Микс - използва се за: полиране на различни повърхности, стари и захабени съдове, издраскани и зацапани повърхности; Трипити - Трупети - магия, при която пртивникът започва да скача на голяма височина нагоре надолу много бързо. Действа разконцентриращо; Туш - просто заклинание, което фиксира написаното и не му позволява да се изтрие по не магичен начин (гума, вода). Почти всички картини са фиксирани с това заклинание; Уингардиум Левиоза - магия за левитация; изпълнява се с хубав замах на китката с магическата пръчка и накрая се казва Уингардиум Левиоза; Уодиуози - магия, която изстрелва натъпкани в дупка или ключалка предмети; Фикс Папи - използва се за: поправка/залепване на скъсани, намачкани, изгорени листове хартия, подновяване на учебници или книги. Движението на магическата пръчка е плавно, изричаме заклинанието и насочваме пръчката към въпросния обект, като придържаме с другата ръка скъсаните парчета едно до друго; Флинте - кара малък предмет да заблести в избран от мага цвят; действието се прекратява, когато магът изрече друго заклинание; извършва се чрез докосване на магическата пръчка до предмета; Фънни - магия - шега, която превръща нечий нос в зурла; Хорис - окрасява някаква част от зала с балони; Хорстант - използва се за да се намери определена страница на книга. Страницата ще се намери като се мисли силно за нея; Церасус Авиум - изстрелва стотина череши; Ченис - чисти злато и всякакви други благородни метали. Прави ги като чисто нови; Шаки - изстрелва безобидна заря, но пък в много цветове; Юпечюпнев - сплита цветя във венец, ако има налични такива. | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:50 am | |
| Първи курс: (+ универсални)
Аисингър - замразява течности; магията се проявява като блед синкав лъч и е постоянна; Акцио - призоваваща магия; може да се извърши по два начина - чрез вдигане на магическата пръчка и добавяне името на призовавания предмет или чрез директно посочване на предмета; изисква съсредоточаване; Алохомора - магия за отваряне на заключени врати, прозорци, шкафове и др.; извършва се с почукване на магическата пръчка по ключалката; Анубили - пред лицето на противника се появява една възглавница която започва веднага да удря където смогне, заклинанието не е много сложно и от помощ защото не върши особено вреда, но поне разсейва; Аракнида - мага изстрелва два - три едри паяка от пръчката си, който се закача и лази по противника като целта на заклинанието е да го разсее. Паяка не изчезва освен, ако не е премахнат от противника без значение с магия или не; Бананикон - пръстите на опонента се превръщат в банани и той неможе да държи магическата си пръчка; Бесер - магията прави водата в някакво друго безалкохолно питие или дори бирен шейк (от немски; бесер - по-добре); Бреснал - устните на жертвата се издуват и стават огромни. Така тя не може да проговори. Това заклинание е подходящо, когато заклинателя иска да спечели време, тъй като трае около 20 сек. (зависи от силата на мага); Варис - заклинанието се проявява като сребристо зелен лъч и поразява противника ви, като премахва всякакво окосмение по лицето му - включващо косата, веждите миглите и дори космите в носа. Целта му е да предизвика смях в околните хора, който да засрами поразения и той да се разконцентрира. Трае около минута, контра заклинанието е Белиш; Вестонио - превръща свежи плодове в декоративни такива; Вцепени се - зашеметяващо заклинание; Дистанцер - магия, която кара даден музикален инструмент да изсвири сам дадена мелодия; Диффиндо - магия за късане - раници, пердета, дрехи и всякакви неща от плат; не се изисква пряк допир на магическата пръчка - магията се проявява като слаб белезникав лъч; Енгорджио - магия за уголемяване; заклинателят избира колко точно да уголеми даден предмет (за това се изискват концентрация и доста упражнения); противодействие - Редукцио; Енервате - магия за свестяване, действа обратно на зашеметяващо заклинание; Зиментио - магия - шега - когато човек вземе чаша и понечи да отпие, течността започва да кипи и неудържимо да прелива от чашата; Инарус - магия за летящи сополи. Появява се като тъмно зелен лъч светлина, който трябва да бъде добре прицелен към лицето на жертвата. Към него се отправя "ято" сополи, който ако улучат жертвата се размазват по цялото му лице и сравнително трудно се махат без магия; Инсендио - магия за палене на огън; пламъците се появяват внезапно на посоченото от магьосникът място; Иммобилус - ограничава движенията на омагьосания. Самото ограничение (времетраенето му) зависи от силата на заклинателя; Кавиториус - отстранява лепкави течности от кожата и дрехите; Камеретене - противника бива обхванат от огнени пламъци. Те са фалшиви и не го изкарят, но го стряскат, което дава преднина на изпращащия магията; Корсистант - жертвата на която е приложена магията започва да се окосмява на всички възможни места. Косъма достига до 30 см. дължина. Противодействие няма защото това заклинание трае 10 минути; Кадукус - причинява загуба на равновесие и естествено моментално падане; Кейтер - магия - шега! Препъва някого докато върви и така го кара да падне върху локва с вода; Колопортус - магия за запечатване, заключване; единственото изискване е магическата пръчка да е насочена към вратата/прозореца, които ще бъдат запечатани; Кортактоса - изкоренява всякакъв вид растения. Проявява се като силно наситен жълт лъч който свети докато растението не изчезне напълно; Кроук - от пръчката изкачат хиляди силно крякащи малки зелени жаби; Лакарнум инифламаре- пуска малко пламъче накъдето сочи пръчката; Ланглок - залепва езика на жертвата за небцето; Лижипис - събличаща магия; дрехите просто изчезват от тялото на носителя им и се появяват след миг на няколко метра от него; действа само на най-горния "слой" дрехи (ако например сте с пуловер, риза и тениска, ще останете по риза, а при следващо прилагане на магията - по тениска); магията се проявява като бледо сияние, което се стрелва от магическата пръчка и обгръща жертвата; Лузо - от пръчката на магьосника излиза силна светлина, която заслепява противника. Ефекта на магията продължава около 20 секунди. Няма противодействие. Лумос Солем - от пръчката на магьосника излиза силна светлина която наподобява тази на слънчевата светлина. Използва се притив създания на ноща. Светлината е по слаба от Лузо, но е по-силна от Лумос, макар и по краткотрайна; Маврикос - окастря растение. Оставя само най-свежите цветове и листа; Маскуте Фираменто - създава малка гръмотевица, за да сплаши някого; Нериман - пред човека изниква една тънка пръчка и започва да го удря, действието е към 2 мъчителни минутки през които няма никакво спасение от боя; Петрификус тоталус - подобна на Локомотор мортис, тази магия действа на цялото тяло, затова е наречена "магия за пълно тяловкочаясване"; проявява се като синьо - бял лъч; Пупулес - разширява зеницата, така че жертвата не вижда ясно пред себе си. Контразаклинание: Пупулента; Рейус - много разноцветни лъчи светлина се изстрелват към противника. Светлинните лъчи са безвредна илюзия която стряска и разконцентрира мага. Спират след около минута; Репаро - поправя счупени предмети; Рейбиймс – от пръчката на магьосника излизат ярки и цветни искри, които оформят красива фигура във въздуха; за да получи желаната фигура, магьосника трябва ясно да си я представи преди да изрече заклинанието; от английскити думи за заря – ray и beam; Сехербиус - заклинание за изсушаване на цветя растения. Може и да се използва както метод за направа на хербарии; Скудо - магия за невидим щит, който предпазва от някои по - леки проклятия; Слепър - краката на жертвата залепват за земята. Продължителност: 5-6 мин. Служи за обездвижване на магьосник; Сонорус - магия за усилване на гласа; противодействие - Куайътус; Тарум - от магическата пръчка излизат малки кълбета черен катран, който полепва по лицето на магьосника и му пречи да вижда; Тергео - от латински значи "чистя, забърсвам или търкам"; Тимбър - появява се силен звън в главата на жертвата; Тирапио - издърпва единия крак на противника напред, докато не загуби равновесие и не падне назад. Щом магьосникът е на земята, ефектът се прекратява. Магията само дава време на използвалите я да действат; Тормента - изпълва съзнанието на жертвата с досадна детска песничка. По този начин човека губи мисли, концентрация и само след няколко секунди го завладява ужасна мигрена; Троу - баг - извършителя на магията запраща малка кожена торбичка (чувалче), което се само - завръзва за главата на противника като му пречи да вижда. Магията може да бъде премахната по два начина - като торбичката бива отвързана и свалена от лицето или с Диффиндо което ще я скъса; Уоббли - размеква крайницета на противника, желира ги. Краката започват да треперят, ръцете отслабват и също започват да треперят. Често е придружено с леко замайване, но има кратък ефект; Ферула - магия, която пристяга част от тялото с шина; използва се най-често при счупвания; Флаграте - магия за отбелязване и маркиране; достатъчно е с магическата пръчка да се опише желаната форма във въздуха и тя се "отпечатва" върху конкретния предмет в златисточервено; Фурнукулус - магия за появяване на циреи; Хули - були - известно още като заклинание на хулигана/пакостинка. Много проста магия, но и много често прилагана, особено от по - младите. Завръзва връзките на обувките на противника, като едновременно с това десетина дъвки политат към косата му. Изключително неприятно; Шаншан - залепя брадичката на противника за тялото му, така че той не може да гледа напред. | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:51 am | |
| Втори курс: (+ универсални и първи курс)
Авис - от върха на маг. пръчка излитат птички; Анадрес - привидно простичка магия прави цепнатина в земята, колкото да спъне невнимаващия. Със засилване на знанията на магьосника пукнатината може да става все по - голяма и дори управлявана; Апарециум - разкрива невидимо мастило; извършва се с продължителен допир на магическата пръчка; Аракис - създава силен вятър, насочен към неприятеля; Баулео - събира багажа на магьосника, набързо. Ако има по различни неща от дрехи и книги на неопитните заклинатели често им се налага да пренараждат всичко ръчно; Бидерия - появяват се плаващи пясъци, но не много дълбоки - към метър; противодействие - Стоунус; Биноте Девале - парче тъмен плат се появява и се увива около лицето на протиника, като му пречи да вижда. Ефектът спира в мига, в който бъде изречено друго заклинание; Блъдер - от носа на жертвата започва да тече кръв, която спира една след 15 мин; Влатес - безцветна и невидима сила отблъсква противника назад и след като падне го кара да остане още дълго време на земята залепнал; Глациус - магия за замразяване; действа главно на течности, но може да забави и покрие с тънка коричка лед топлокръвни създания; извършва се чрез допир на магическата пръчка; Дензаугео - магия за уголемяване на зъбите; Депулсо - магия за избутване; проявява се като червено-оранжев лъч; повечето ученици успяват да я приложат чак в трети курс; Дердерате - смекчава силата на друго заклинание; Еванеско - магия за изчезване на предмети; сложна за изпълняване; Експринто - магия за заличаване на следи; всички следи в полезрението на извършващия магиите малко по малко започват да избледняват, докато накрая не изчезнат; магията може да се използва и за временно заличаване на недълбоки рани и различни белези; ако следите са от рода на прекършени клони или изобщо нещо счупено, то въпросните следи си остават; Импедимента - препречваща магия; Импервиус - магия, отблъскваща вода; Инкарцерус - магия за завързване с въжета (здравината зависи от способностите на заклинателя); Инкатеремер - това е илюзорно заклинание с което кожата на жертвата се сътарява. Появяват се бръчки по всички възможни места върху човешкото тяло. Тази магия служи за расейване на противника; Калдезио - от магическата пръчка излиза кълбо светлина, което свети няколко минути и може да освети средно голямо помещетие; Каригаторе - освен че спъва жертвата, тази магия заковава крайниците й към пода; така поразения не може да се изправи; противодействие - Кидагакаш; проявява се като блед кафеникавожълт лъч; Карпе ретрактум - дърпане на предмет към себе си и/или себе си към предмет, като второто е по - трудно; Комену - кара противника да „изключи" за момент и съвсем да забрави това което е планирал и е мислел да прави; Кракен - магия за поправяне; действа само на неорганични предмети; най-голям ефект има върху метални повърхности - пукнатините се запълват за миг със сребриста течност и малко по малко предметът става като нов; магията не съединява различни парченца, а само премахва пукнатини и дупки; Ларгант - стабилизиране на магията Калдезио и удължаване на действието й; Либирус - изстрелва слаба светкавичка (по - точно слаб лъч енергия), който предизвиква остро парене, вместо болка; Локомотор мортис - кракозаключващо проклятие; краката на жертвата се събират плътно и сякаш залепват един за друг; проявява се като яркосин лъч; Локомотор + име на предмет - действа като магия за левитация; по-сложна от Уингардиум Левиоза; Магнито - две неща се залепват едно за друго като магнит; Манус - магия за "здрава хватка"; омагьосаната ръка става като магнит за магическата пръчка и въпросната пръчка може да се отдалечи най-много на десет сантиметра от ръката, след което се връща обратно; полезна, ако магьосника се предпазва от коварни магии с цел отнемане на магическата пръчка (като Експелиармус и Берект); Метерео - променя посоката, силата и вида на вятъра; за да подейства магията, трябва да има вятър, независимо естествен или създаден чрез магия; Морст - магия за мъгла; Мракулес - става много тъмно; Мумиус - лицето на поразения от това проклятие придовива цвят на восък и тялото се вцепенява за около 3 секунди. През тези 3 сек. дълги платнени бинтове увиват цялото тяло на жертвата и го притискат. След точно двадесет секунди започват да се развиват с шеметна скорост и завъртата жертвата, като тя губи равновесие и обикновено пада замаяна на земята; Мурселониесум - появява се голяма птица с остри нокти, която защитава господаря си (направилия заклинанието) и се бие на неговата страна. Също така може да служи и за да се отблъсне змията от заклинанието Серпенсортия. Появява се като си сив, почти бял лъч светлина; Муфлиато - жертвите имат странно жужене в ушите и не чуват в близост около тях; Нипиус - появява се като тъмно син заряд, който удря ръката, която държи пръчката на противника с цел той да изпусне пручката си. Противникът изпитва лек токов удар който схваща ръката и дланта за съвсем малко време достатъчно противника да си изтърве пръчката; Паран - всеки звук в залата се усилва трикратно и бръмчене на муха звучи като бормашина; Плинте - съединяване на до дузина малки еднородни предмети в един; магията може да бъде вечна, ако заклинателят не я развали; например - дузина еднакви монети могат да станат на една; противодействие - Плинти; изучва се във втори курс; Редукто - пренасочващо проклятие; Саманакис - заклинание за глад. Жертвата започва да чувства болки в корема. Да и се привиждат храни около нея и да се чувства отпаднала. Контразаклинание: Манакис; Сапунитус - появявa се като сини мехури, които се настилат по земята образуват трудно забележима течност за окото, която е много хлъзгава; Серикус - от върха на магическата пръчка изригва водна струя; Серпенсортия - магия, която призовава голяма черна змия, биеща се на страната на заклинателя; Скурджифи - почиства; по - силна и сложна за изпълнение от Очисти; Спазмус - предизвиква спазми в долния отвор на стомаха. Изразява се в упорити повръщания. Трае около десет минути, след което магьосника възвръща нормалното си състояние, въпреки че се чувства отпаднал и има неприятетния вкус в устата. Няма контрапроклятие. Спиратен - появява се като светло зеленикав лъч, който се увива около жертвата и образува спирала, която приклещва тялото и то не може да се движи. Контрапроклятие - Фините Икантатем; Стрек - изстрелва много бледо син лъч, който образува малък дъждовен облак над противника, който изчезва след няколко минути. Преследва го навсякъде и го измокря до кости; Ступефи - зашеметяващо заклинание; Таранталера - магия, която кара краката ти да танцуват нещо като фокстрот; проявява се като два снопа ярки лъчи; Тесис - задвижва играчки. Ако например играчката е влакче тя започва да се движи като влак и да издава звуци като истински влак; Фините Икантатем - прекратява действащите в момента магии; Фулгур - създава токова искра от върха на пръчката; тя може да бъде отклонена от метални предмети (часовници, монети и др.); Фумос - в рамките на половин минута след като е изречено заклинанието пространството в радиус, които расте със силата на магьосника се покрива с мъгла или пушек, който се сгъстява все повече и повече. Задушава или заслепява; Фeкис - създава локализирана градушка; големината на ледчетата е по желание и възможности на заклинателя; Фераверту - заклинание за трансформиране на малко животно в бокал за вода; спада към магиите за трансфигурация, които са доста сложни; изучаването започва във втори курс, но малко ученици постигат успех с магията преди четвърти; Фресърс - ноктите на този, над който е приложено заклинанието бързо започват да растат. В повечето случаи противника изпуска пръчката си. Служи за печелене на време, разсейване и т.н.; Чант - действието на заклинанието наподобява това на Фините Инкантатем, с единствената разлика, че спира само заклинания, които имат действия и правят белези на околната среда (като плаващи пясъци или дъжд); освен че действието престава, изчезват и всякакви следи от заклинанието; за премахване на по - сложни заклинания се изисква усъвършенстване в по-горните курсове. | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:52 am | |
| Трети курс: (+ универсални, първи и втори курс)
Аисмол - разтапя лед за няколко секунди; Амбваза - кара предмет да изчезне за около пет - десте секунди. След това се появява отново на същото място; Амонос Фрюд - от froid-студ /фр. пр/ - жертвата започва да изпитва непоносим студ и започва да трепери. Действа разконцентриращо и в същия момент човекът, на който е приложена магията може да изпусне пръчката си; Анапнео - изчиства дихателните пътища на човека, на който магията е направена. Идва от гръцки и значи дишам; Аорте - магията може да изчисти кръвта от отрови, опиати, алкохол и други; също така сгрява тялото; не действа на по - сложните отрови и на тези с ефирен произход (под ефирни се разбира замайване и подобни; може да се използва например срещу Алкохоликус, срещу някоя магия, която отравя, или срещу призована кобра, например); Арахнофобия - самата етимология на заклинанието показва действието. Жертвата започва да бълнува, че я лазят паяци и панически се опитва да ги махне от себе си. Трябва много твърдо съзнание за да се разбере, че това е илюзия, а не реалност; Барато - (италиански: baratto) разменя местата на два неудошевени предмета; Берект - кара противника да изпусне пръчката си, но когато тя пада - независимо къде е това, - тя се чупи, сякаш е от стъкло; от частите порастват нови пръчки, като само една е истинската; броят на фалшивите пръчки зависи от парченцата, които се разлетят; така могат да се появят 2 или 102 нови пръчки; фалшивите пръчки избледняват и изчезват бавно - при продължителен допир се изпаряват; противодействие - Нирея; Бичолис - от магическата пръчка изхвърча рояк насекоми, някои от които жилещи и се насочва право към противника, като го напада и кръжи около него. Противозаклинание – няма. Този, по когото са пратени трябва да използва находчивостта за борба с насекоми. Изпратилият рояка може да го премахне с кръговидно движение на пръчката към себе си; Бъббли - Уголемява крайниците, тялото, лицето на противника, като ги заобля, превръща тялото в балоноподобно топче. Обикновено това води до проблеми с реакциите, които са по-забавени, дуелистът, на когато е приложено заклинанието, става муден и непохватен. Кратък ефект; Ванис - смразяваща магия. Действа 1 - 2 секунди, по - скоро е за спиране на дадено заклинание в действие, за да бъде избегнато то; Верхусел - заклинание което придизвиква силен вятър, който вместо да отблъсква жертвата, го засмуква, дърпа го наред към заклинателя. Като цяло действа за размътване на мозъка на жертвата или когато искаш да я приближиш по - близо до себе си; Витциг - магията преоблича някого като клоун (от немски; витциг - смешно); Галастар - от пръчката излиза светло зелена топка, която се насочва към гърлото на противника и го кара да започне да се дави и да не може да диша спокойно; Граменинис - на мястото към което е насочена магията израства трева висока метър и половина до два, в която можеш да се скриеш; Деландо - противникът, на когото е приложена, изостря слуха си и започва да чува всичко. Всяко бръмчене от муха в стаята, всяко движение ще бъде чуто от него. Магията трае 10 минути, няма контразаклинаниe, но автоматично се разваля, ако някои използва Сонорус; Дипленто - поразеният ослепява за около 20 секунди; Дифтенсе - копира действието на направена от противника магия, без значение сложността й. Проблемът е че не се знае коя магия ще бъде избрана; Допелт – (немски: doppelt) раздвоява зрението на жертвата, като цели разконцентрация и визуална илюзия; Ентаглис - от мястото, към което е насочена магическата пръчка, излизат дълги, трънливи храсти, които се увиват около опонента и му пречат да извършва всякакъв вид движения. Проявява се като бледо - жълт лъч. Противозаклинание - няма, магията трае приблизително 10 секунди; Ждахт - прави заклинателя неуязвим за всякакво външно нараняване; ефектът краткотраен - 2-3мин.; противодействие - Ираде; Игнис Фламма – покрива ръцете на противника със син пламък, който всъщност е студен и не изгорява кожата му, а сковава от студ дори кокалчетата му. Обикновено противникът не може да държи пръчката си, изпуска я и определено има затруднения в правенето на заклинания докато магията още действа – около 3-5 минути; Импликус - оформяне на течност; действието се извършва чрез движението на пръстите на магьосника; ако той има дарба да извайва фигури, фигурата ще стане по-красива; докато се "дяла", течността се върти във въздуха; Инка - създава звук, който може да се чуе само от поразения; звука е много силен и предизвиква временно замайване и отслабване на слуха; Интервен Амберикум - магия, караща всяка повърхност да се заскрежи и да може да се пързаля върху нея; Интерзия - прави щит, който предпазва от една магия; Инфукатус – от латински – оцветен. Създава палитра от цветове във формата на щит, която застава срещу противника и започва да се върти. Може да служи за объркване, но също така и за защита на изпълнилия заклинанието. Изключително неустойчива магия, с нетрайно и несигурно действие; Инфус – магия, съдаваща десетина огнени стрели, които се насочват към противника; Иридиз – за няколко минути прави кожата на мага издръжлива на пламъци; Капа - чупи кост на човек или определен предмет. Познава се по силното изпукване на счупения предмет и по зелено-синия лъч светлина който проблясва при прилагането на заклинанието; Кава - тази магия кара човекът, на който е приложена да се превие на две. Няколко секунди той не може да се изправи. Настава частично обездвижване за 20 - 30 секунди. Няма контразаклинание, както и Фините Инкантатем не е в състояние да развали това проклятие; Клаус – магьосникът започва да се задушава, да се чувства притиснат и затворен в тясно пространство. Почва да се чувства некомфортно и започва да мисли единствено как да се измъкне. Ефектът трае три минути. Магията се проявава като белезникав лъч, който за секунда огражда плътно противника с тънки стени от светлина, като стъклени. След като действието приключи магът се чувства замаян и задъхан; Клоксмит - омагьосва часовник така че или да бъде много напред или да бъде много назад зависи от предпочитанията на мага; Клопсио – от магическата пръчка излиза силен енергиен лъч, който може не само да изпрати противника на няколко метра, но дори да пробие стена; Кронте - пренасочва заклинания към някой друг в стаята, но не се знае кого, може да бъде публиката, противника, или магията да се върнее при теб; Лаедро - изстрелва остри бодли към противника, които причиняват само болка, но никакви телесни повреди; Лийф - мислите на омагьосания отекват все едно ги е изрекал. Много удобно за предвиждане на бъдещи ходове. Трае сямо половин минута; Лимбра - магия против огън. Към самия огън се насочва сив прашец; Лирадо - на този, на който е приложена магията буквално замързва на мястото си за около 1 - 2 минути. Специфичното е, че при опит за нападение от страна на противника се образува около "вкаменената желтва" бледосин щит, който остава непробиваем за всички магии за няколко хода.Това заклинание е с цел да се спечели време, за да противника да успее да се приготви за по - сложна магия. След прекратяването на магията изчезва и безцветния щит; Лирейсо - след изказването на думита започва да свири нежна музика от лира или арфа; Маскос - този който изрича заклинанието се сдобива с маска на лицето си, но такава която отразява най големия вътрешен страх на противника му. Въздействието на маската е ограничено и зависи от силата на магьосника който я е измагьосал. Лъчът светлина е ярко розов и едва щом порази противника ви, тогава маската ще се появи на лицето ви; Месверус - към десет ножа политат към противника, но просто изчезват като го отминат! Магията го разсейва много, а ако противникът е уцелен с нож не му остава нищо освен страх; Метеолохинкс Реканто - спира действието на всякакви заклинания, влияещи върху времето. Мефис - появява се като лилав отенък около тялото на заклинателя и го предпазва от елементални магий за кратко време; Монтес - под кожата на жертвата започва да се чувства силно парене, което го кара да се гърчи и да се движи трудно; Морфекто - магия за огъване; подобна на заклинанието за оформяне на течности (Импликус), тази магия оформя други по - твърди материи като метал, например; магията оформя обекта чрез изкривяване, но не може да го направи остър и т.н.; Неатериялис - кара предмета да стане безплътен; много полезна, ако е насочена към ръката на магьосника, защото той би изпуснал пръчката си; не трае дълго; проявява се като бледо сияние, което обгръща предмета; намира се в допълнителна литература; Никадан - близките и по - леки предмети около магьосника се вдигат във въздуха и се въртят около него. Така той може да ги насочи и да ги контролира. Появява се като изумрудено - зелен лъч; | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:53 am | |
| Продължение на заклинания от трети курс:
Норан - изстрелва две малки топчета енергия към очите на противника, заслепявайки го за близо минута; няма контрапроклятие, но ефектът може да бъде намален с Ефирис енадис; Нунцио - кара противника да започне да чува странни звуци, гласове и т.н. В подходящ момент магията може да бъде много полезна за разсейване на противника най - малкото, а след това и за много по - лесно обезоръжаване; Омегас - изкуствен, но за сметка на това зрелищен взрив; Папиранима - съживява фигурки, направени от хартия. Проявява се като рязък проблясък при допира на пръчката с фигурката. Пингиус - (от лат.pingius, в превод значи 'тлъст') кара човек да се чувства тромав, дебел, уморен. Тялото става по - трудно подвижно и човек се движи като пингвин: тромаво, като се поклаща наляво и надясно. Забавя и реакцийте на човека. Контрапроклятие няма, защото действието й отминава бързо - само за 10 минути. Плоракс - ръцете се прилепят до тялото като на египетски фараон (кръстосани); магията няма контрапроклятие, но се разваля от само себе си бързо; проявява се като жълт лъч; Тепидус - (латински: tepidus) създава чувство за топлина в цялото тяло, използва се често при студено време, а и би могло да послужи като контра - заклинание срещу изстудяващи магии; Хелитонус - магия за трошене; специфичното за нея е, че обектите се пръскат на изключително малки парчета, придружени от слаба експлозия, сякаш от слънчеви лъчи, които са безвредни; Равиталевс - премахва всякаква болка, освен ако тя не причинена чрез Сорек; освен това заздравява раните и значително ускорява процеса на регенериране; така например ако се порежете на кухненски нож, раната ще заздравее за 5мин.; колкото по - напреднал е магът, толкова по - тежки наранявания може да лекува; Релашио - магия против гриндилоу; от магическата пръчка излизат искри, а във водни условия - вряла вода; Ридикулус - магия за обезвреждане на богърти; Рюкис - кара предмета да избухне; ако е насочено към човек, много вероятно е той да си изповръща закуската; проявява се като ярко топче червеникава светлина; Силенцио - магия за мълчание - този, към когото е насочена, онемява; Сирес - разкъсва корени, стълба или пипала на растение (ако има такива); Стенаниус - от пръчката излиза огън които може да изписва всякакви форми в зависимост от желанията на мага; Суфоко - (латински: suffoco) предизвиква тежко дишане, неприятно чувство в областт на дробовете, възможно е закашляне/задавяне; Талеа – лесна магия, чието действие се изразява в "залепването" противника за стената. Той се обездвижва, прилепнала за стената, за около две – три минути; Третс - части от тялото на жертвата изчезват, стават невидими; Фактитаре - кара дадено растение да расте по - бързо от обикновено. Появява се като плътен зелен лъч, който се спуска от върха на пръчката към растението и го обвива изцяло. След няколко секунди зелената светлина изчезва и растението се появява вече пораснало; Финтис - след като има вече вятър направен чрез магия или не от топъл той започва да става постепенно много студен докато накрая започва да се чувства пронизателния зимен силен вятър; Фиссо – (италиански: fisso) „замръзява" магическата пръчка, и съответно ръката с която е държана, като пречи да се изпълняват магии изискващи размах на пръчката. Останалата част от тялото е подвижна; действието на магията продължава около 2 - 3 минути; Хендес - създава призрачна ръка която леко левитира във въздуха. Може да се използва както за да носи различни предмети на заклинателя, тоест като "помощна ръка" или да се насъска срещу противника и така да му бие шамари; Чолко - кара противника да започне да вижда двойно, а при по - податлив противник и по - опитен магьосник - и тройно. Трае няколко минути; Шизиндо – заклинанието се проявява като бледосин лъч, необходимо е да се завърти магическа пръчка поне 3 пъти за най добър ефект. Противникът ви започва да чува гласове в главата си, които му дават съвети, карат му се или просто си говорят помежду си, обърквайки го и го разконцентрирват от дуела. Заклинанието трае 3 минути и за него е необходима много енергия; Яка дзука - магия за левитация; след като магията е направена, контролираш предмета с мисълта си, което значи, че може да го захвърлиш и да си избереш нов без да правиш наново заклинанието; позволява се левитиране само на един предмет (не може да се прилага на няколко наведнъж); трае десетина минути, без значение колко предмета са били използвани през това време. | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:54 am | |
| Четвърти курс: (+ универсални, първи, втори, и трети курс)
Аболисе маж - магия, водеща началото си от френските алхимици. След като се изрече около заклинателят се изрисува блестящ син кръг с диаметър 5 метра. В този кръг не може да се призовават магии от първи, втори и трети курс нито от заклинателят, нито от противника му. Всяка призована магия от четвърти и пети курс ще действа по-слабо, докато останалите магии ще разкъсат кръга; Агреватис - магия за промяна на настроението; може да накара ядосан човек да се отпусне или спокоен човек да изпадне в паника; изисква съсредоточаване от страна на заклинателя; магията е трайна, стига да не се използва контрапроклятието - Реграватис; проявява се като преливащ чернобял лъч; Агрисиминиос + името на животно - призовава малко животно (според възможностите и силите на заклинателя); би могла да се приложи и от по-начинаещи (по пътя на логиката, един първокурсник ще призове далеч по-малко животно от един седмокурсник); Ареф - Заклинателят пада в изкуствен трап като това обърква жертвата. След секунда магьосника изскача от изходен трап зад гърба на противника си; Арденес - заклинание, което те кара да стоиш буден! Трае 30 минути, след което отново трябва да се поднови; Апрецио - местата на двама души се разменят; Берсерк - създава невидим слой около определен обект, който действа като втора кожа и му позволява да диша под вода, да не бъде засегнат от огън и т.н. Този слой обаче не действа като щит и не е способен да спре други по - мощни заклинания например; Билейшън - появява се в оранжева светлина. Променя някоя част от тялото - уши, нос, големина на глава и дължина на шията и ръцете. Много трябва да се внимава и не бива да се играе с тази магия. Противодействие Биленитос; Билземолд - магия, която праща електриен ток по противника и в най - лошия случай само го накъдря, а при по - умело използване на заклинанието го разтърсва здравата; Бутерус - светъл лъч светлина излиза от маг. пръчка на заклинателя, който лъч постепенно приближавайки се до жертвата се превръща в малък „рояк” от красиви, разноцветни пеперуди. Тези красиви пеперуди започват да омайват противника, като същевременно ръсят невидим прашец, който приспива жертвата за около 5 - 10 секунди (зависи от маг. сила на магьосника); Вкаменитус - вкаменява някакво животно в по - малък курс по - малки животни, но с времето заклинателя може да вкамени и по едро животно. Магията се появява като сив лъч, който удря животното и го вкаменява като статуетка; Дертодере - много силна магия, която удря някого в гърдите и го го отблъсква назад, без да го отделя от земята; Ерадис - позволява да ходиш по стени и тавани, сякаш че земята те придърпва натам; сложна магия - изисква концентрация и чувство за равновесие; Ексат опосит - противоположност. Заклинание често използвано, като контра проклятие, като обръща ефекта му наопаки, но неспира действието му. В комбинация с Лумус магическата пръчка свети с черна светлина (бел. не марк); Екстрахо - Изважда насоката на силите на пръчката извън строя, извън контрол. При прилагане на някаква магия (от омагьосана с "Екстрахо!" маг.пръчка) тя се връща върху този, който е изрекъл проклятието или в някои, но редки случаи поразява случаен човек в близост до магьосника. Добро приложение при разконцентрирване. Магията може да бъде опасна; Ефирис енадис - магия, която позволява да се виждат всички участници в сражението; например когато погледнеш към някой и извърнеш глава за момент, когато пак погледнеш натам, знаеш какво ще видиш; освен противниците, магията показва терена и промяната в него; намира се в допълнителна литература; Илюзио - ( английски: illusion) иззад извършителя на магията се изхвърча остър предмет, наподобяващ нож, който се насочва към противника. В последния момент изчезва, като цялата магия е илюзия с цел да стресне жертвата; Ините - прехвърля съвсем малка част от магическата сила на пръчката в ръцете на заклинателя, така че той да бъде способен да направи едно заклинание дори без пръчка; намира се в допълнителна литература; Капутус - разваля всякаква мъгълска техника! Устройството се задейства само след около час ( от немски; капут - счупено); Керуанд - пръчката на противника спира да функционира, за броени секунди; Конфундус - нещо като заблудителна магия; предизвиква временна дезориентация и объркване (все едно нещо те е треснало по главата и ти се вие свят); проявява се като зигзагообразен сивкав лъч; Конфуто консто - средно сложна магия, противника се “заключва” в невидима кутия, чиито сетни не се виждат, но ограничават дуелиста в движенията му – той е приклещен от четири невидими стени, през които не могат да преминат заклинания – нито отвън навътре, нито обратното. Невидимата конструкция се разпада сама след около две минути; Корпус корпорис – семпла магия за частичен контрол на тялото на противника. Магьсника произнася заклинанието, насочвайки пръчката към частта от тялото на противника, която ще контролира. Примерно, ако насочи пръчката към лявата ръка на противника, то тази ръка ще бъде контролирана и всяка движение, което заклинателя направи с ръчката си ще бъде направено и от противника. Тоест, ако заклинателя опише кръг във въздуха с пръчката си, лявата ръка на противника също ще опише кръг. Ефектът намалява с времето,обичайно трае до пет минути, но магията се прекъсва, ако магьосника направи друго заклинание; Кърстс - черна начупена мълния се стрелва от пръчката на заклинателя и при удар в противника започва да изцежда силите му всеки път, щом той направи заклинание или някакво движение гълтащо повече енергия. Продължителността е между 5 и 10 минути в зависимост от силата на заклинателя или докато поразения не изпадне в безсъзнание от загуба на сили; Левикорпус - Идва от "levo" от латински значи вдигам, повдигам и "corpus" от латински отново значи тяло. Жертвата виси във въздуха обърната надолу с главата все едно е закъчена с някаква кукичка; Ледитус - магия, която изпуска струя вода под някаква форма, която се втърдява и става от лед. Може да се правят склуптури от лед за разни тържества както и най-обикновенни ледчета за питие; Лентулус – забавя движенията и реакциите на противника, който се движи неловко, с трудности и изключително бавно. Продължителността на заклинанието зависи от магьосникът, направил го. Обикновено може да се разбера по цвета на лъча, произведен от пръчката на магьосника – колкото по-блед е цветът, толкова по-кратко е действието. Примерно, жълт лъч би означавал най-много минута –две, докато син би обещал нещо по-скоро от порядъка на 5-6 минути; Либеракорпус - Идва от "libaro" от латински, което значи освободи и "corpus", което значи пак от латински тяло. Магията е противодействаща на Левикорпус. Лошото е, че правейки магията, жертвата пада на земята; Нак нарая - прави заклинателя по-силен, така че да може да скача по - нависоко, например, или да тича по - бързо и дълго; ефектът трае само няколко минути; Натуиде - с тази магия може да се сътвори вход в стена или подобна плътна повърхност. В случай,че входът е направен на повърхност,зад която няма празно пространство, магията единствено образува двуметрова дупка. Магията не действа на решетки и врати и действието и приключва веднага, щом създателят и мине през нея; Немалпилиус - появява се като сив пушек, който заобикаля противника и за около 2 - 5 минути и му влия по странен начин и той не може да вземе решение и е доста колеблив; Неро статЕрос (дреха) - прави избраната дреха водонепромукаема, но само плата, но и дупките по нея; Нивеус – създава прозрачни очертания на заклинателя, които застават пред неговото тяло и поемат магиите. Служи като защитен щит, но изчезва след две заклинания или три минути;
Последната промяна е направена от проф.Минерва Слидерин на Чет Авг 06, 2009 10:55 am; мнението е било променяно общо 1 път | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:54 am | |
| Продължение на заклинанията от четвърти курс:
Параклес - илюзорно заклинание чрез което ръцете на противника изчезват за около 10 секунди. Това е само за разконцентриране на жертвата, като само той вижда че са изчезнали; Расенган - магия, оформяща се като синьо кълбо и удряща противника право в стомаха. Така го отблъсква с ужасяваща сила назад; Редефарте - сложна магия, която "вдъхва живот" на някой предмет наоколо и го кара само с мисъл да изпълнява командите на заклинателя; Рутчен - когато някой слиза по стълбите и ти направиш тази магия, стълбите стават като пързалка и другият започва да се пързаля надолу ( от немски - рутчен - пързалям се); Сантиагос - появява се като два черни блъджъра, които са от лявата и от дясната страна на противника и са се насочили право към него с цел да го объркат или посплашат и накарат да залегне, наведе или да се предпази по някакъв друг начин,за да може да му се нанесе удар. Звука и гледката от свистящите блъджъри са реални, но блъджърите са илюзия. Способността на противника да се противопостави зависи от издръжливостта; Сентентиа - (латински: sententia) жертвата на магията неусетно изговаря мислите си на глас. Заклинанието няма определена цел, но в определени моменти би било полезно. Колкото по - концентриран и могъщ е магьосника, толкова по - малък е шансът да не усети когато проговаря; Сиритиус - появява се като млечно бяла светлина, която нежно докосва кожата на заклинателя и я прави по светла и чиста, без бръчки, рани, пъпки и др.; Спайн - (английски: spine) чувството за студени боцкащи шипове плъзва по гръбнака на противника, като малко по малко се превръща в сравнително силна болка; Струцис - мага започва да вижда всичко на бавен кадър; Тарикатус - появява се като зелена светлина, която свързва пръчките на магиосниците, след което ги разменя; Темпоралис - "замразява" предмети или хора на място, за двадесетина секудни. Колкото по - мощен магьосника е, за толкова повече време може да "замразява". (замръзване - не става дума за истинско замръзване (лед), а за спиране на движението на всичко, ако летят рояк насекоми те ще спрат на местата си); Уредо – магия, създаваща искрящи лъчи светлина. Особеното при тази магия е, че лъчите са сякаш стени от светлина, свързващи тавана и пода. Изключително силни, те могат да попречат както и на противника да вижда, така и на създателя на магията, затова често магията не е предпочитана. Може да се неутрализира чрез създаването на мъгла, но действието и отслабва с времето; Феструл - пламък се откъсва от пръчката на заклинателя, която се обвива около жертава, като му скъсява територията и той не може да се измъкне от огнения кръг в който е попаднал; Хенке - преобразява всичко във всичко… е, може би почти всичко; за да стане по-ясно - с тази магия можеш да превърнеш клечка за зъби в игла; нещо като трансфигурацията, само че магията може да се разваля с мисъл, а не с контразаклинание, въпреки че има и такова - Релида; ако магията се използва за преобразяване на заклинателя в нещо, изисква единствено съсредоточаване и произнасяне на заклинанието; ако целта на трансформирането е друг предмет или същество, пръчката се насочва към него и от края й се проточва тънка струйка дим; Хидроликус – под противника в пода или в земята се появява водна маса, дълбока около два метра и с диаметър от около 3 метра като дупка, в която магьосникът пропада. Противодействие: Ахидроликус. Цъфтежис - появява се като розова струйка дим! Елементарна магия, която кара разстенията да цъфтят; Шери - мести заклинателя десетина сантиметра на някоя посока, нямаш контрол върху коя. Тази магия е полезна, когато противника те атакува, и нямаш време за защитно заклинания. Така, с преместване на десетина сантиметра избягваш магията; Шиназе - капан за магии; в него се побират до три магии и се задействат, ако някой противник влезе в него; капаните обикновено работят най-много на 10 метра, но в необичайни ситуации могат да се задействат и от по-далеч; те са невидими и много трудно се засичат; магията за засичане е Даридис; за унищожаване на капана е препоръчително да се използва Рюкис, но по-добре Чаник; намира се в допълнителна литература; Хиндела - магия, която кара растенията да се отдръпнат от пътя на магьосника. | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:55 am | |
| Пети курс: (+ универсални, първи, втори, трети, и четвърти курс)
Аблеммо – размразява вече замръзнали течности, но и е причина за изпаряването на течности въобще, разтапя някои метали, проява се като светлочервен лъч; Агуаменти - От пръчката ти излиза вода. Струйката вода може да се регулира; Аларте Асендере - вдига предмета, към който е насочена, като го кара да излети рязко нагоре, като изстрелян куршум. Алехарст - това заклинание кара обекта на магията да чува гласа на заклинателя в главата си. Трае, докато заклинателят не изрече контрамагията - Хазелах; Аливингер - съживява статуи и брони и др.; Анимате - съживява всякакви предмети; подчинява ги директно на съживителя без допълнителни магии; ефектът от заклинанието трае доста дълго - около няколко часа; противодействие - Инускачу (след прилагането му, на предмета не може да се приложи същата магия за най-малко 3-4 дни); магическата пръчка трябва да е насочена към предмета, който ще бъде съживен; въпреки че се изучава в пети курс, понякога дори шестокурсници не могат да я прилагат; Аниматус конжурус - магия за измагьосване на предмети (създаване на столове или кресла от нищото, на маси, прибори и всякакви други предмети); сложността зависи от размера и подробностите на предмета, който се измагьосва (да създадеш кресло е по-трудно, отколкото да създадеш стол, но и захарница с орнаменти и украса е по-сложна за измагьосване от обикновена); специфично е, че предметите са по-крехки от истинските, особено ако са направени от ученик; противодействие - Инаниматус конжурус; изпълнява се с плавно (при по-неопитни) или по-рязко (при по-напреднали) махване; Анонире - магия, поемаща контрола над чужда магия. Изисква изключително бърза мисъл, защото трябва да се изрече или помисли непосредствено след противниковото заклинание. По този начин, ако магията е успешна чуждото заклинание ще стане манипулируемо и може да бъде пренасочено както настрани, така и срещу противника; Аресто моментом - забавя действията; магията не е от най - простите - зависи от силите на заклинателя и от това какво се опитва да забави (едно е падаща книга, друго е планински трол); Бацкфриже - ''съживява'' нещо. Може да накара изсъхнало цвете отново да позеленее, но и човек от уморен, да стане бодър. Всичко зависи от нещото, върху което е приложена магията; Блоуниъс - след изричането на това заклинание, всяко следващо направено от този маг отива задължително към жертвата. Почти невъзможно е следващите магии да се отклонят и да не поразят противника; Ветирвас - кара поразения да изгуби чувство за време - така една секунда може да му се стори като един час, а един час - като една секунда (по избор на заклинателя); противодействие - Вортекс; проявява се като малко светлинно кълбо; Водаер - кара електрическите уреди, независимо какви са те, да работят; Граликс - кара поразения да вижда нещата такива, каквито не са; например, ако вижда конец, той може да му заприлича на змийче, ако вижда клонка - на зелен о г ън и т.н.; общото е, че той вижда всичко, но не и истината; ефектът e дълготраен; противодействие - Ферид (трябва да се изрече поне след 2-3мин. от началото на магията, иначе няма да подейства); проявява се като вълнообразен зеленикав лъч; Девидиум - прави сянката на заклинателя невидима. Макар че на пръв поглед не звучи много нужно, това заклинание може да бъде много полезно в дадени ситуации; Деторнар вокис - премества гласа на мага така, че да се чува от друго място; много полезна, ако си се скрил някъде и не искаш да се издаваш; заклинателят сам избира откъде да се чува гласа му, но ако не го направи, тогава той се чува винаги откъм гърба на противника; Жоинес - зарежда елетрически уреди; Зеда - сляпа атака; това е термин, който добре описва магията; може да се нарече и сляп бой, защото действието е достатъчно дълго (4-5 мин.); основава се на това да заблудиш противника, че правиш нещо, и в същото време да правиш нещо друго; магията, разбира се, много помага, но същите резултати могат да се постигнат и с много упорити тренировки; когато магията бива направена, тя променя леко дори и дрехите на магьосника - ръкавите стават малко по-широки, цвета й започва леко да се слива с околната среда; когато искаш да направиш магия, ръката ти сама прави няколко лъжливи движения преди това; може дори да направи порой от разноцветни искри, за да накара противника да се отдръпне, и тогава да му направи истинската магия; има много възможности, но главното е че е много трудно да се избегне такава атака, защото тя се основава на заблудата и така най-накрая истинската магия идва като гръм от ясно небе; намира се в допълнителна литература; Илиузиус Конкрето - Още наричана Заблуждаваща магия или Огледална магия, заклинанието поразява целта си, като я обърква. Ако към поразения литне лъч светлина отляво, жертвата ще го види от дясно. Вижда всичко около себе си обърнато - всичко от ляво минава от дясно, но реално си е от ляво, което напълно го обърква. Магията няма контра - заклинание, но действието и е кратко, към двадесетина секунди; Иморилиан - довежда до ослепяване на жертвата. Доста по - силно заклинание, за което се изисква по - високо магическо ниво и повече знания в областта на магията у заклинателя; Каменса Юрут - част от първичните призоваващи магии. От земята се появява безплътен силует. Съществото остава 2 - 3 минути или може да поеме от една до две магически атака - според нивото им на сложност, след което изчезва. Магията се извършва като магьосника описва спираловидно движение пред себе си. Появява се като светло син кръг излизащ от земята, около съществото; Крийви - изкривява костите с ужасяваща болка, като ги обръща и размества... понякога те дори изчезват, при което се чувства двойно по - голяма болка поне в началото, псоле мястото се отпуска като желе; Лакесит - поразеният вижда, чува и усеща това, което заклинателят вижда, чува и усеща; времетраенето на магията може да продължи ужасно много, ако действието й не бъде прекратено (противодействие - Фанданго), освен това за направата и запазването на действието на тази магия е нужна силна психика и устойчивост; тази магия не позволява подчиняването на дадени мисли; просто поразения придобива всички сетива на направилия магията; сложна магия; Микадо - създава илюзията, че противникът е по-голям, докато той всъщност не е; така ако някой се цели в сърцето на "по-големия" противник, заклинанието би минало над истинската цел; има кратък ефект; намира се в допълнителна литература; Мобиликорпус - жертвата увисва разпъната във въздуха без да изпитва някакви задушавания или нещо подобно - просто виси; | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:55 am | |
| Продължение на заклинанията от пети курс:
Навитас – представялява закилнание за сила, свързва двмата дуелисти с лъч светлина, произлязъл от пръчката на единия. "Източва" силите на противника, като ги прехвърля на другия дуелист, така силите на единия магьосник преминават в другия. Изключително полезна магия, особено при по продължителни дуели, а и има двойна полза – изтощава противника, възстанявоявя силите на другия. Каква част от силите на магьосника ще бъдат взети и съответно възстановени зависи от способността на заклинателя; Они - позволява на магьосника да минава през стени и твърди обекти, включително и през магии; ефектът е много краткотраен и магията може да бъде използвана едва няколко пъти; магът става безплътен по свое желание и всичко, което носи, също става безплътно; Орбинг - кара предмет постоянно да се телепортира на други места. Примерно, ако омагьосаме бокал, той ще се появи за няколко секунди на масата, после на друго място, и така нататък. Но не заклинателят, а предемета избира къде да се телепортира, има контразаклинание, но трябва да докоснеш предмета, за да го приложиш - Стопитинг. Пипус - магия, която кара растението да се развива по - бързо. По - бързо да покълва и да расте; Снуфлифорс - чрез допир на пръчката превръща мишка в книга, ефектът не е особено дълготраен. Сорек - създава определена илюзия в съзнанието на поразения, определена от заклинателя; създава се нещо като мисловен дуел между двама магьосници с една малка особеност - този, който е направил магията, има повеч власт в "съня" на другия; в действителност те просто си седят прави със затворени очи на мястото, където се провежда битката, но в съзнанията им може да се намират навсякъде; всичко в този замъглен свят се определя от заклинателя - той може да се превръща по своя воля в други същества, без да е зоомaг, и изцяло определя правилата в света на "съня"; всяко нараняване там е илюзия и не се получава наистина, но наранения все пак усеща всяка болка там, където е била раната (сякаш си е бил схванал мускула и сега го боли, когато го стяга); ако поразеният умре в мисловната битка, той се събужда от транса, но след заклинателя; първия е много изтощен след такава битка, защото той използва истинските си сили без да знае че това е илюзия; Специалис ревелио - Разкрива нещо скрито. Хърмаяни го изпробва на учебника на Нечистокръвния принц, но нищо не се показва или разкрива; Тиксони - от тук нататък, когато мага върви той оставя видима следа зад себе си от стъпки. Така той може да се върне по същия път; Тър - поврежда трайно електрически уреди; Рапидус - магия за бързина, която влияе обектите в радиус от около 10м.; заклинателят забавя света около себе си и така за околните той изглежда по - бърз. Шуго Хакке - около магьосника се появява светло кълбо, което го обгръща и го предпазва от задаваща се магия, като я неутрализира - издържа и по - силни магии. | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:56 am | |
| Шести курс: (+ универсални, първи, втори, трети, четвърти, и пети курс)
Бентаурус - огромно напрежение започва да се усеща в друг човек и той прави твърде много грешки, костващи му време или пък го разсейва (за дуел и в бита); Бихепиус - магия, караща противника да се изпълва с такъв оптимизъм и еуфория, че забравя съвсем за дуела и му е много трудно, почти невъзможно да прати някое грубо заклинание; Визавиз - човекът, върху когото в направена тази магия изпада в блажено спокойствие за часове наред, изгубва представа за времето и се чувства странно доволен и безгрижен, рее се в облаците и е неадекватен; Вокс - магът може да придобие гласът на даден човек по избор. Магията е сложна за изпълнение, но ефекта е реален. Той може да питежава чуждия глас и тембър със седмици или по точно докато сам не се откаже от него. Това става само чрез силна конентрация и мисъл; Гравитус - премахва голяма част от гравитацията на даден предмет и човек, и го прави десет пъти по лек, постоянна магия, но има контра - заклинание, Антигравитус; Дрезир - силна магия за пресушаване - може да пресуши малко поточе, но по принцип заклинанието е достатъчно за изсушаване на влажни предмети; пресушаването става с допир на магическата пръчка; Експекто патронум - магия срещу диментори - призоваване на патрон, покровител; предвидена е в учебната програма за шести курс поради сложността си и нечестата й употреба, но може да бъде усвоена доста по - рано; Експулсо - От "expulsio" (лат.) - "изгонване". Удря със мощна сила даден предмет. Пявява се като кълбовидна удърна вълна. Епискей - От гръцки означава поправям, възстановявам. Лечебна магия; Икан - частична трансфигурация, появават се хриле на врата на заклинателя; Кагебуншин - прави истински копия на избран предмет, включително и на човек; за предмети магията е сравнително дълготрайна - 2-3 часа; за хора нещата стоят другояче - за да си направиш копия (които са истински тела и могат да се бият като теб), трябва да си съсредоточен през цялото време; копията се командват по умствен път; те изчезват, ако бъдат ударени директно, но иначе са си съвсем като истински човек; за жалост, магията, която се използва за копиране на хора, взима от жизнената енергия, за да я предаде на копията - така ако си много уморен и направиш тази магия, можеш просто да паднеш и да си поспинкаш хубаво; няма ограничение за броя на копията - разбира се, повече копия => повече енергия която да бъде разделена => копията ще бъдат по слаби; да създадеш едно копие е трудно (за човек; за предмет е лесно, защото не се изисква толкова съсредоточаване), две е два пъти по-трудно, три е три пъти по-трудно, отколкото две, четири е четири пъти по-трудно, отколкото три и т.н.; добра магия за разсейване е гъделичкaщата магия - тогава копията сигурно ще изчезнат, но не веднага, а след 7-10 сек. (това не важи за предмети, защото за тях не е нужно голямо съсредоточаване); намира се в допълнителна литература; Кемериус - появява се като катранено черен лъч. "Преобразява" този срещу когото е насочена магията. Прави го точно обратната личност на това, което е. Най - често изкарва твоето зло "аз" на яве. Магията действа съвсем за кратко не повече от 2 минути максимум. Използва се, за да накара/провокира някого да извърши нещо; Момери - връща стари спомени; заклинателят трябва да е наясно със съществуването им преди да извърши заклинанието; в противен случай резултатът върху извършващият магията може да е пагубен - действието може да се обърне срещу него или може дори да се стигне до загуба на паметта; намира се в допълнителна литература; Конфринго - От "confringo" (лат.) - "счупвам", "унищожавам". Това е разрушително проклятие. Ако някои запрати това проклятие, към даден предмет, той ще се взриви. Появява се като тънка струя сребриста светлина. Нергале - позволява на заклинателя да "прогори" дупка в даден обект само с почукване; зейналата дупка наистина прилича на оставена от сблъсък с метеорит и е с размер 3 на 3 метра (стига заклинателят да е достатъчно добър); след като заклинателят премине през входа, проходът постепенно се стеснява докато не изчезне; ако през отвора не премине нищо, той се затваря значително по-бързо; намира се в допълнителна литература; Опугно - Латинската дума за "атака". Магията се прави за да накараш нещо да атакува друго. Магията действа и на предмети; Пенна - (от латински - криле) – частична трансфигурация, появават се криле на гърба на заклинателя; Перциса Алтерамус! - Магия, подходяща точно за дуели. Ако случайно опонента бива покосен от това заклинания, той изпуска магическата си пръчка и се превива. Навсякъде по него се появяват мънички бодли - сякаш се превръща в нещо като морски таралеж. Магията се появява като ослепителна назъбена струя бяла светлина. Пламсирук - появява се като червен лъч, който се "слива" с противника и го прави невярващо мил и услужлив за 5 - 10 мин; Сакрафайс - заклинание което обвързава живота на двама души. Когато едния бъде ударен, другия понася 90% или повече от щетата, физическа или психическа. Сенелин – магия за приспиване. Жертвата веднага изпада в дълбок сън, от който се събужда след няколко часа; Силера - често наричана "магия на черния щит"; тази магия прави щит около магьосника, който трае един-два удара; би могъл да трае вечно, стига наоколо да има сенки и никой да не те напада; за да се направи магията е нужна сянка; така около тялото се образува сфера, която се върти много бързо и има малки цепнатини в нея; да гледаш през нея е все едно да дледаш през перките на вентилатор; ако нещо се приближи, сферата спира да се върти за съвсем малко и цялата й чернота се концентрира в мястото на удара; Табула Раса – прочистваща съзнанието магия. Заклинателя я насочва към себе с цел да се концентрира и съсредоточи; Фермапортус - запечатва врати, спирайки влизането на шум. Фурба - кара всяка сянка да оживее и да се бие с противника; сянката няма някакви особени способности, освен бързината; тя е 3-4 пъти по-бърза от съществото, от което е взета; притежава неговите способности, разбира се, така че ако сянката е на дракон, тя ще бълва огън и ще лети; сянката не изчезва, освен ако не бъде убита (което става както да убиеш всяко друго същество); не може да бъде подчинена на заклинание; има още една малка особеност - тя е двуизмерна, което значи, че ако се обърне с тънката страна настрани (която е безкрайно тънка), ще стане невидима докато пак не се види малка част от широката страна; за сенките не е много трудно да стават невидими за по 7-8 секунди, но повече просто не могат; освен това те са много гъвкави - всеки е виждал как сянката му се удължава и изкривява от светлината - същото го могат и те, което улеснява избягването на магии; трудна за прилагане; намира се в допълнителна литература; Хотер - лекува изгорено. Лечебна магия; Юнда шакис - създава ударна вълна, която отнася всичко по пътя си; но пълен ефект от магията може да се постигне само от седмокурсници и по-напреднали магьосници. | |
| | | проф.Минерва Слидерин Директор, Рък-тел на "Слидерин", водач на Смъртожадни, Преподавател по Отвари, ЧИ и зам.министър
Брой мнения : 223 Join date : 30.07.2009 Age : 26
Характеристики на героя Кръв: Чистокръвна Способности: Върколак
| Заглавие: Re: Магии и заклинания Чет Авг 06, 2009 10:56 am | |
| Седми курс: (+ универсални, първи, втори, трети, четвърти, пети и шести курс)
Аменус Денсто - прави заклинателя безплътен за няколко секунди; приложима когато магьосникът е атакуван от нещо; Алвекто - магия, която прави човек безтегловен. Заклинателят може да я приложи на противника и той просто да отлети; Арадиксимус - трансформираща магия за напреднали. Превръща някого в някакво малко животно: заек, пор, язовец и др; Аркана Магика - изстрелва чиста енергия от върха на пръчката, която е способна както да стопява, така и да изпепелява. Самото заклинание е сложно, защото миг разсейване кара енергията да избухне в ослепяваща експлозия срещу заклинателят; Аспико паринтис- позволява на призоваващия я да вижда през стени без значение дебелината и видът им; Астрал - кара духа на този, приложил магията, да излезе от тялото и да се появи на друго място. По това време тялото не може да мърда. Изисква много съсредоточение, ефекта трае най - много десет секунди; Апарицион - заклинителят се мести почти веднага от едно място на друго; магията е само за напреднали магьосници - седми курс и нагоре; Асерис - всякаква болка изчезва; Ахортацио - магия за обезсърчаване - магьосникът на когото е приложена магията моментално губи вяра в способностите си и се обезсърчава. Степента на обезсърчаването зависи от майсторството на магьосника и направеното от него заклинание; Бестиа - сравнително сложно заклинание, което изменя частично мисленето и държанието на противникът, убеждавайки го,че е определено животно. Поведението на противника се сменя, в зависимост от животното, за което се счита, може да започне да квака като жаба или да мучи като крава, етц. Продължителността на заклинанието зависи от опитността на магьосника, както и животно, за което ще се счита противника; Вереор – заклинание създаващо страх, изпълнявано успешно от магьосници с повече опит. Изкривява действителността в очите на противника, обикновено обвива помещението в мрак, дуелистът – противник чува странни звуци и вижда неща, който всъщност не съществуват; Ентейстил - навсякъде започват да се появяват хора, които не са инстински и са безплътни; целта е противника да се заблуди; Интумеско - трудна магия,чрез която магьосникът черпи сили от гнева на своя противник - превръща неговата отрицателна в своя порожителна енергия; Йордакс - заклинание за ходене по вода; магията позволява да се носиш на милиметри от гладка водна повърхност, както и да бягаш по нея; след като се стъпи на твърда земя, действието на магията се прекратява автоматично; намира се в допълнителна литература; Каварими - доста сложна за изпълнение магия. Полезна в дуел или пряка битка. Чрез нея магьосника може да размени мястото си и близко стоящ предмет. Появява се като бяло - сивкав дим, който се завърта около магьосника и сякаш го поглъща. Нефиридин - кара петте природни елемента (Огън, Земя, Вода, Въздух, Дух) да се подчиняват на магьосника; разбира се, магията е невероятно трудна, така че който я изрича, би имал късмет да овладее една от стихиите; може би дори 2, но частично; мъжете са предразположени да подчиняват Огъня и Земята, а жените - Въздуха и Водата; за Духа е най-трудно и почти никой не го подчинява; след като са подчинени силите, с тях могат да се правят различни неща, но нищо от сорта на цунами или изригване на вулкан; намира се в допълнителна литература; Обливиате - Заклинание, което кара нещата или хората да забравят част от съзнанието си или цялото; Сенсус Мори – относително сложна магия, която лишава противника от сетивата му – той оглушава, не вижда, няма осезаемост, до голяма степен губи връзка с действителност. Краткотраен ефект; Темпус Темпорис - изключително сложно заклинание, изискващо голяма концентрация и способности. Създава изкуствена действителност, под форамта на прозрачна сфера, която огражда двама дуелисти. Ако има хора, които наблюдават дуела, то те само ще могат да виждат дуелистите, но не и да ги чуват или да стигнат до тях по някакъв начин. Ефектът на заклинанието има нестабилен ефект, тоест не е сигурно колко време ще издържи тази сфера. Особеното при нея е,че вермето вътре тече по-бавно, всяко действие е сякаш по-бавно, дори магията тече по-бавно, затова се счита,че всякакви заклинания под в такава сфера имат по-слабо действие; Търнтайм - при това заклинание, времето се връща с не повече от 3 минути назад (зависи от опитността на магьосника), при което вещерът знае какво ще предпиреме противника му и да неутрализира магията веднага. Внимавайте много при изпълнението на това заклинание, защото може да върне само няколко секунди от времето и вие да изпитате предното си заклинание два пъти; Урнос - магията кара мага, който я е направил да се изпразни от всички излишни мисли и да се насочи само към една тема. Например ученето; Фиденс – буквално от латински означава "без страх". Противозаклинанието на Вереор, понякога отмена няколко опита на магьосниците за правилно изпълнение, защото изисква концентрация, която трудно се постига от човек, който е изплашен; Фресос - магия, която кара жертвата да служи на мага за кратко време. | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Магии и заклинания | |
| |
| | | | Магии и заклинания | |
|
Similar topics | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |
|